Monday, February 4, 2008

I Have a Bad Day!

Pesal la cikgu ni ari ni...
Malas betul aku nak keja ngan "cikgu kesayangan"ku hari ni.. Asyik menyindir je... Ya Allah, pedas telinga aku ni!

"Nya lah ya~~ Buletin ya sik siap2 gik"
"Bila gik nak publish Buletin ya? Tahun depan ka?!"
"Masuk jak Brita ya.."

Macam mane la aku nak buat banyak benda dalam satu masa???
I'm a student.. I'm Video Director of Pasca PMR 2007.. I'm the Bulletin Bestari Editor.. I'm the President of PALS..!
Yes! It's my fault! Enough already! Don't keep remind me that I'm too busy because I've heard that enough! Who says I'm not worried? I am! I do! As the matter fact, I'm freaking out to death! I kept remind myself that I'm still a student..! My parents keep telling me the same thing.. I do! I do worried~~
I know sometimes I can't control my emotions!

I just dont know what to do.

1 comment:

RAFAS said...

Terima kasih kerana banyak memberi maklumat tentang sekolah anda teruskan usaha baik itu... salam buat cikgu Zaidi semoga sukses dalam bidang seni visual...dari saya rafas3677-rafas.blogspot.com